4 Şubat 2014 Salı

OLAY TV HAYATIN TADI PROGRAMI



Pazartesi günü , OLAY TV-HAYATIN TADI programında sevgili Şeyda Gümüş'ün konuğu oldum.  Yaklaşık 1.5 saat  süren bir canlı yayında inanın vaktin nasıl geçtiğini anlamadım bile. Şeyda Hanım'ın tatlı dili ve samimiyeti programın su gibi akıp gitmesinin esas nedeniydi tabi. Emekli Milli Eğitim Müdürü Sayın Nihat Meriç'in de konuk olduğu  programda eğitimden, İngilizce eğitiminden ve konuşma bozukluklarından bahsettik. Ayrıca şef Zeynep Hanım'ın yaptığı harika çanak puaçaların tadına baktık.
OLAY TV ekibine ve sevgili Şeyda Gümüş'e daveti için teşekkür ediyorum.
Programı izlemek için aşağıdaki linkleri tıklayabilirsiniz.

HAYATIN TADI 1. BÖLÜM



HAYATIN TADI 2. BÖLÜM

2 yorum:

  1. Valla arkadasim hem verdigin bilgiler cok guzeldi hem de konusma tarzin. Seni cok cok tebrik ediyorum..Gururumuz arkadasim.
    Muzeyyen

    YanıtlaSil

AMMAN

                Amman, Ürdün'ün başkenti ve kesinlikle çok farklı bir şehir. Düzensiz bir yapısı var, trafik karışık, sokaklar çok kalab...