5 Nisan 2010 Pazartesi

GÜLÜŞ'ÜMÜN DOĞUM GÜNÜ


Bugün benim canım annemin doğum günü. Tam 75 yaşını doldurdu.Onu o kadar çok seviyorum ki....Dünü bugün sanarak Gülüş'ümüzün doğum gününü erken kutladık. Pastamızı aldık, mumlarımızı yaktık ve hep beraber üfledik. O kadar mutluydu ki...Gözleri ışıl ışıl biraz da ağlamaklı üfledi pastasını.Belki de geçmiş canlandı gözünde, belki de babamı,biricik hayat arkadaşını aradı yanında...
Ama hayat bu değil mi ? İniyor, çıkıyor...ta ki bir köşe başında durana kadar.
Canım annem doğum günün kutlu olsun....Bütün annelerimizin doğum günleri kutlu olsun..:)

**** Bu pastayı 'kendim yaptım' demek isterdim ama henüz kremalı pastalar konusunu çalışmadım :)) Teşekkürler Bursa Rıhtım Pastanesi ...:))

1 yorum:

  1. canımMM annenin doğum gunu kutlu olsun umarım mutlu ve huzur dolu nice gunleriniz olsun.... ayyy pasta da enfes görünüyor ımmmm:)))) ESİN...

    YanıtlaSil

AMMAN

                Amman, Ürdün'ün başkenti ve kesinlikle çok farklı bir şehir. Düzensiz bir yapısı var, trafik karışık, sokaklar çok kalab...