20 Eylül 2013 Cuma

OSCAR KEYFİ

Evimizin delikanlısı çılgın Golden Oscar, vakit bulsam da yaptıklarını yazsam herhalde 2-3 roman çıkarırım. Bugün de Oscar, çok formda olduğu günlerden birindeydi. Akşam eve biraz geç gelince normal olarak daha uzun süre yalnız kaldı evde. Geldiğimde enerji patlaması yaşıyordu zaten. Banyodan kaçırdığı tuvalet kağıdıyla adeta tüm evi konfeti yağmuruna tutmuş, mutfaktaki el havlusunu kaçırmış ve mor flip flop terliklerime de bayağı bir mesai harcamış...Varın gerisini siz düşünün. Tabi okuldan geldim yorgun argı... önce Oscar'ın yarattığı kaos ortamını düzenledim, arkasından bahçeye indik, küçük beyin ihtiyaçları için. Bahçe , toprak , çiçek ve etraftaki bizim kokusunu alamadığımız ama onun aldığı dişi arkadaş kokularını alınca , bana sokak-sörfü yaptırmaya karar verdi ! Uzun bir mücadelenin sonucunda kazanan tabiiki de insanoğlu oldu ; onu bahçeye geri soktum. Başladık, pembe beyaz topumuzla oynamaya, ben attım o getirdi, ben attım o getirdi, en sonunda pert oldu yorgunluktan ama  ağzındaki pembe topunu da bırakmadı. Minik ödül kurabiyeleriyle , onu yukarı çıkmaya ikna edebildim. Sevgili Oscar, yada arasıra dediğimiz gibi Oski , bazen de Oski-dog, yada Oskito, ya da nadiren OSKOROVSKİ nihayet eve çıktı...Eller ayaklar bir güzel silindi. Sonra anne mutfağa yemek yapmaya gitti. Bir fark etti ki ev sessiz....Evin sessiz olması eğer bir Golden'ınız varsa pek iyiye alamet değil. ya çorap yiyordur, ya tuvalet kağıdı kaçırıyordur, ya ağzında mavi oje şişesi çiğniyordur, ya balkondan mandal kaçırmıştır ya da yasak bölgelere girmiştir. Bugün bizim Oski'nin tercihi yatak keyfi yapmak oldu. Of Oscar Of ! Seni Çok Seviyoruz :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AMMAN

                Amman, Ürdün'ün başkenti ve kesinlikle çok farklı bir şehir. Düzensiz bir yapısı var, trafik karışık, sokaklar çok kalab...