1 Ocak 2012 Pazar

Meksika Fasulyesi Salatası

 

Oldukça uzun bir süre önce almıştım TuzPazarı'ndaki bir bakliyatçıdan; yeni yıl yemekleri arasında yerini almak için beklemiş meğer :D Harika bir salata oldu;
Malzemeler :
1 su bardağı meksika fasulyesi
Taze soğan
Domates
Kırmızı közlenmiş biber
Kornişon turşu
Maydonoz
Dereotu
Zeytinyağ
Sirke

Yapılışı:
Önce fasulyeleri haşlıyoruz ; ben düdüklü tencerede 25 dakika haşladım; tam kıvamında oldu.
Sonra da iç malzemeleri ekleyerek servis yapıyoruz. Adetler size bağlı; isterseniz bol bol kullanabilirsiniz.Ben sirke kullandım; ama tabiiki ağız tadı bu ; limonla da çok güzel olur. Yalnız içinde turşu olduğu için ölüyü kaçırmamak gerekiyor. Afiyet olsun !!
Posted by Picasa

5 yorum:

  1. harika bir salata gerçekten..
    iyi seneler,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. That looks lovely!

    Have a great weekend.

    Cheers,

    Rosa

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, fasülyeleri klasik fasülye gibi önceden ıslattınız mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. MErhabalar;

    Fasülyeyi önceden ıslatıyor muyuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben akşam ıslatmadan yapıyorum. eğer isterseniz önceden ıslatarak pişirme süresini daha kısa tutabilirsiniz.
      Sevgilerimle :)

      Sil

AMMAN

                Amman, Ürdün'ün başkenti ve kesinlikle çok farklı bir şehir. Düzensiz bir yapısı var, trafik karışık, sokaklar çok kalab...